dimecres, 20 de febrer del 2008

Viatgers


Aquest diumenge ens informaven que "Els viatgers de la Gran Anaconda" de Catalunya Ràdio es deixa d'emetre. Com que tinc ganes de poder seguir satisfent el meu viatger interior i administrar-me la imprescindible dosi de viatges setmanal que necessito, em disposo a buscar alternatives. De moment em quedo amb aquestes tres:
1- Visitaré més sovint el bloc de la Laura, que va dir que anava a estudiar a Xile i sembla que anar a l'altra punta de món no són prou quilòmetres.
2- He descobert el programa "Geografies" de COM Ràdio i em sembla que pot ser un molt bon recurs.
3- Navegant per la xarxa he ensopegat amb aquest bloc que ens proposa múltiples possibilitats i destins.

De moment ja torno a tenir prou material per perdre’m i imaginar el meu proper viatge.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Aleix, és una canya com escrius!Veig que tens cops amagats,eh...

Anònim ha dit...

Es una pena la fi de la gran anaconda... Si algú sap alguna cosa al respecte del que ha passat que ho faci correr!!!

Catalunya Ràdio es cobreix de glòria de nou!!!